torsdag 19 januari 2012

2012


..och så länge kunde nicole sandoval hålla sig ifrån bloggandet och den gamla designen. men vissa saknade mitt onödiga skrivande så vad gör man inte (jaja, lite självmant också då)

mitt 2012 har hitills vart hur bra som helst. ny grej på g (superglad och excited över det) agerar danstränare återigen frånochmed tisdag, har självklart kvar mina galna och bästiga vänner vid min sida och likadant med la familia! sen får vi inte glömma världens finaste kille som bara är så jävla underbar.. SEN så får vi inte glömma mina nya passion med! eller passion.. rättare sagt mitt nya beroende! har blivit GALEN i bakning. bakar hela hela tiden. när jag väl är klar med ena bakningen så flyger tankarna runt om vad nästa ska bli. men det är kul och oliver klagar ju iallafall inte hihi ;)

på måndag spenderar jag cirka fem timmar i västervik för färgmodell av hårfärg hos min juliet. har dock ingen aning om vad det blir för tufft men inget chockartat iallafall har hon lovat haha. ja vi får väl se, ska bli riktigt kul hursom! nähe, nu ska jag baka mina efterlängtade kolasnittar (otippat) och sen kommer beckis hit för massa mys. bra torsdag! ha det bäst dudes



1 kommentar:

  1. Oh, nytt jobb!? Awesome (: Inte för att jag vill att du ska sluta, såklart! Men det är ju roligt när det går bra för andra, när andra tar sig lite längre än vad jag har gjort liksom (;

    SvaraRadera