fredag 20 januari 2012

en annorlunda fredag


godkväll folket. helt otroligt att jag sitter en fredagskväll helt själv (självklart med vår bäbbis lizzan också då) och har inga speciella planer alls. riktigt skönt! tror man behöver såna här kvällar också. ska snart till mammsen och umgås med dom resten utav kvällen :) dock saknar jag min älskling super super mycket som är hemma hos sin familj i högsby ikväll. är man kär eller överdrivet kär om man saknar varandra efter bara en dag och kan inte sluta hålla kontakten iallafall? äkta kärlek kanske det heter!

imorgon är jag ledig! min lediga dag spenderas med min oliver i kalmar. äntligen ska man köpa en massa smått och fint till lägenheten.. fick lite pengar och presentkort som ska gå åt det så det ser jag framemot. länge sen något nytt inhandlades hit, känns det som iallafall hihi. sen står det bara kärlek och massa mys på schemat resten utav helgen. PERFEKT :)

nehe, nu ska jag ta tag i mitt liv lite och dra mot familjen. ha en mysig fredag dudes!

2 kommentarer:

  1. HEEEJ DU DÄR MIN KOMPIS! När ska vi kyssas igen?

    SvaraRadera
  2. HEJ HEJ DU DÄR MIN LILLE VÄN VÄN!! nästa vecka ska vi hitta en dag som ska bestå av endast DET mys ju? som om vi hade ett distansförhållande ett tag..

    SvaraRadera