torsdag 26 januari 2012

i love my hair


älskar bilden överst..så vacker på något sätt ju? nej. men hursom, älskar mitt hår! får man säga så? skiter i vilket, love it anyway (nu hade mina vänner sagt "det är så typiskt dig nico hihi") hahah

som DET skrev på sin fb, det är fredag imorgon! vet inte varför jag jämt blir extra glad när helgen är här..för jag jobbar ju alla helger med? men det blir något speciellt iallafall! min fredag kommer bestå av lite jobb, sen vidare till högsby där det står kärlek, mys och god mat på schemat! min lördag består av DET och emmsan mys och övernattning på det.. skräckafton gissar jag på? japp blir som vanligt att jag kollar på allt medans de blundar hela filmen.. riktigt roligt att se skräck med dom! men det ser jag iallafall framemot :)

kul att vissa båda stör sig och kommenterar mitt "nyårslöfte".. bara för de märker att jag menar allvar haha. kan återkomma med det när det har gått längre tid, för en månad är ju inget men vi kommer till det sen hihi. äe, göra annat nu kanske.. ha det bäst dudes!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar