lördag 28 januari 2012

ännu en myslördag


tja lördagsfolket! sitter för tillfället i soffan med bara lizzan lite halvt i famnen (saknar vår tredje familjemedlem som hänger med polarna ikväll). har precis städat hela lägenheten och väntar nu bara på att klockan ska bli 19.00 så skräckafton och myskvällen med emmsan och DET kan börja! men som vanligt lär det ju bli en tråkig och dålig skräckis som alltid när jag och min bästis ska hyra? åt helvete ju? jamen visst.. men blir bra hursom haha

förövrigt är min emilius äntligen hemma från thailand. har vart väldigt dött utan henne.. vi som är vana att skriva till varandra HELA tiden och ringa varandra HELA tiden och göra allt tillsammans..HELA tiden! så det är gött det! synd bara att hon drar sig mot sälen i en vecka nu direkt men efter det blir det mys HELA tiden :) vad jag mer ser framemot så sjukt mycket är beckis och min göteborgsresa som sker sista helgen i februari. allt är fixat och jag är bara SÅ PEPP! hennes syster och flickvän fyller år så det blir allt från lasergame till massa fest. sjukt peppade! och för er som vet hur jag och beckis är tillsammans ute, faaaan va dans det kommer bli! hihi

nähe, dags att mysa vidare. ha en bra lördag :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar