onsdag 25 januari 2012

mysigt ska det va


finns det något värre än att betala räkningar eller? men ändå ska jag sitta och glo kläder på nätet och trycka hem lite.. why...whyyyyyyyyyyyyyy.. och endast sommarkläder också, desperat efter värmen eller? är så jävla trött på all snö och kyla. våren får mer än gärna komma NU!

bilden ovanför visar mina nya småsaker från inhouse. älskar den affären! så fina mysiga saker och super bra pris på allt också! har länge velat ha en egen telåda (finns ingen som dricker så mycket te som mig/är så beroende av te som mig) och äntligen hittade jag en som passar perfekt till stilen i mitt kök. dock fick inte alla te påsar plats där men några iallafall hihi. mitt löste fick dock stå kvar på hyllan! men så nöjd som sagt :)

nu ska det städas lite innan jobbet och ikväll kommer äntligen älskling hem hit. saknat honom så och det har bara gått en natt. galet! ha en bra onsdag dudes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar